ستاره ی کره

ستاره ی کره

اینجا وبلاگی درمورد کره ای هاست و همه جور مطلبی درون اون هس
ستاره ی کره

ستاره ی کره

اینجا وبلاگی درمورد کره ای هاست و همه جور مطلبی درون اون هس

پست کره ای

***سلام ***

من هانیم و عاشق اونی های عزیزم

من اینجا تمام کسایی را که عاشق کره هستن دوست دارم 

حالا اگر مایلید نویسنده سایت بشید توی نظرات بهم بگید


برید توی وبلاگم خووش باشید نظر هم یادتون نره 

کانال نماشا م هم اینه 


کانال نماشای من  

آیدی اینستای من : HANIYEH158


و اینکه اینجا به کره ای ها توهین نمیشه 


انتقاداتتون سازندس 


فیلم هم درخواس کنین 






نظرات 3 + ارسال نظر
الیناز ( عاشقتم هانیه جوون عشقمیی) پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 20:56

نه عزیزم خیلی شیکه من مشکی رو خیلی دوست دارم

الیناز نظراتتو برو ببین

الیناز ( عاشقتم هانیه جوون عشقمیی) پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 20:37

سلام هانیه جوون چطوری یا نه؟؟؟ وبلاگت واقعا قشنگه خداییش ...

مرسی نه بابا خیلی زشته

رعنا پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 03:20

عزیز دلمی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.